Friday, December 21, 2012

TAK SEMPURNA





SALAM MAHABBAH..

Entry ni xda niat nak minta simpati or nk perli sesapa...tp, ni adalah luahan dr lubuk hati aku yg dlm..aku sbnrnya xhrp org nak ska aku atau tidak...terpulang la pd diri-sendiri...kdg2 tu apa yg kita bt nda memenuhi kehendak org lain..sbb, lain org lain kehendak dia..tp, ni la mslhnya...kenapa nda berterus-terang jak..kalau ada benda yg blh bt rasa nda puas hati 2, luahkan jak..sekurang-kurangnya, aku tau mn silap aku..apa kekurangan aku..aku tak minta sayang aku, rapat ngn aku or yg sewaktunya..tp, aku just harap, ndada sbrg mslh yg akan timbul..aku taknak ada perselisihan faham...perlu ka sampai nak mengata di belakang?perlu ka ckp benda yg mungkin blh menyakitkan hati org lain..kenapa wujud orang yg talam dua muka kat dunia ni?sebb, kta sendiri yg encourage org cmtu wujud kat dunia ni...tak nak bergaduh, tp buat org lain bergaduh..pastu kwn ngn org pun sbb ada agenda tersendiri aka friends with benefit...sedihla mcm tu..kalau nda ska gto jak...jan buat muka menyampah..kan nda manis ditengok..sbb, nampak sgt..honestly, aku rasa kecik hati..tp, apa blh buat..takkan nk pksa pla kan??mcm aku ckp td..up to you...lgpun, ms ttp akan berlalu jg...& aku xmta balasan pun..sbb skg ni kta xblh nk expect & hrp org ska kta...tp tula, kalau nda ska..just diam jak..nda pyh  hebo2 or buat muka ngn org..sbb, kta serupa jak...aku ndala sesempurna mnpun...& ko pun ndala sesempurna mnpun...ada kekurgn masing2..

No comments:

Post a Comment