Saturday, December 15, 2012

Almost a month..I still here

Salam mahabbah...

Almost a  month aku kat cni..aku xsedar langsung..& aku akui yg aku mmg selesa dcni...hehehe..sbb, aku blh muhasabah tentang diri aku sendiri..tp, sejujurnya, aku rindu ngn housemate aku gak..rindu ngn gurauan dorg..bkn niat nk menyendiri atau xnk duduk kt umah g..tp, bla dah akhir2 sem ni, aku rasa aku perlukan ruang tk aku bersendiri..& betapa rindu itu lbh indah bila berjauhan..actually, bkn smpi final gak aku stay kt cni..aku just nk tumpg pinjam laptop kwn aku jak..nk buat keja yg xabis-abis..biapun belambak, stress 2 xrs sgt sbb mcm aku ckp td, kt cni tenang & aku dpt fokus ngn lbh bek lagi..to my housemate:jan pkir bkn2 eyh..xde niat pn xnk blik umh..just nk bt keja yg xsettle2 g..daaa...gudlak tuk final korg..

p/s:kedamaian yg blm pasti lagi pasti akan tiba juga..

No comments:

Post a Comment