Thursday, December 20, 2012

Mencari apa yang pasti..

SALAM MAHABBAH..

Entah..napa tetiba jak hati aku terdetik nak pos entry ni...rs lain la perasaan aku mlm ni...sedih...sumbody yg rapat ngn aku tetiba ckp sumthing yg bt hati aku jd sedih..rs nak nangis..tp, airmata 2 langsung xnk keluar..sedih laaaaaaaaaa...aku xsangka pla dia bt cmtu..aku ingt dia akan backup aku kt blakang tp, xsangka pla..dia abaikan jak..aku xda niat pn nk uji kesetiaan dia 2..tp, mmg aku da mslh then aku nk share ngn sumone..tp, dia bersikap mengelak diri pla..sapa xsedih :(


bila aku gto dia mslh aku, blh pla dia ckp yg dia ngntuk nk tdo...thats means, dia mmg xnk amik tau psl aku..tp, xpela..aku xpksa pon..time kta sush time 2 la kta blh npk sapa yg btl2 ikhlas ngn kita..kan?


aku pon skg ni dh xkisah sgt psl 2 suma..sb, i'm happy with my life now..eventhough, ada probs skalipun aku xnk bebankan pikiran aku sgt ngn mslh 2...sbb, klu kta pkir sgt keadaan 2 akan bt kta tmbah stress & hati pon xtenang...so, just go on jak ngn apa yg ada skg..n always grateful dgn kelebihan yg kta ada biapn ada kelemahan yg kta xblh nak elak..


just trust that "there are always somebody that always love u-> ALLAH"  

No comments:

Post a Comment