Tuesday, October 23, 2012

Can't Wait

Salam Mahabbah..

 

Just tinggal beberapa hari jak lg kita akan menyambut Hari Raya Aidil Adha aka Hari Raya Qurban..wahhhh!!!aku mmg excited sgt skg ni sbb aku akn beraya di KELANTAN...muahahahahahaha..akhirnya, tercapai gak niat aku g kt negeri cik siti wan kembang tu...soo happy maaaaa...hahahaha...nda sbr rasanya..cmna lah eyh bla kt sn nti...yela, kan Hari Raya AidiL Adha kat Kelantan meriah berbanding kt negeri2 lain...cm Hari Raya Aidifitri...pastu aku blh merasa mcm2 jenis makanan kat sn...hahahaha..tmbh gemmms la aku nti (konfem)...aku xkn sia-siakn cuti seminggu kat tp...but, aku xleh la nak leka sgt, sbb after cuti raya ni ada 3 test paper tunggu wehh..adoiyai..so, aku kena bw nota la as a reminder (so sad..hahahaha)...ni just introduction aku sblm aku berangkat g Kelantan pagi khamis ni..hehehehe..any latest new, I'll update later..after I cam back from Kelantan..

I'M GOING MAD!!! I'M 

GOING CRAZY..muahahahahahaha..tuk y'll lak..

SELAMAT 

MENYAMBUT HARI RAYA 

AIDIL ADHA..SEGALA SALAH & SILAP HARAP 

DIMAAFKAN




 P/S: KEPADA YG BALIK KAMPUNG TU..HATI2 YA BW KETA TU..INGATLAH ORANG KAT KAMPUNG YG MENANTI ANDA :)

No comments:

Post a Comment