Monday, October 1, 2012

Biru..biru..biru..

asal korang buka jak blog aku ni..apa benda pertama yg korang npk?xpe2,biar aku tlg jwbkn eyh..hehehe..sudah semestinya warna biru..btl x?hohohoho..honestly,aku mmg ska kaler biru..n aku xtau n xsedar bila aku start suka kaler ni..(konfius ckit)...hehehe..tp,aku bknla fanatik sgt ngn kaler ni..just,bila aku npk bnda 2 cntik,then kaler biru lak..aku skala..hehehe..tgkla kat bnda2 kat bwh ni..korang rasa cntik x?

"cantik kan jam tgn ni?"

sasuka..sasuka..sasuka..hehehe

entah,aku tertarik ngn design heel ni..simple but nice





ohsem sgt2 dress ni..aku pn blh pkila (tgu kurus ckit jak lg..hahaha)



 nak decorate bilik tidur cmni jgla..hahaha





xtau apa motif aku letak gbr bunga ros biru ni..hehehe..cntik kot  


p/s:betapa mengadanya aku bila kaler tulisan pun aku ubah g kaler biru..jan marah k :)

No comments:

Post a Comment