Sunday, July 8, 2012

Alhamdulillah...

Terasa lapang sj hati bla jwb paper Research Methods td...sblm masuk exam hall td, punya dup dap dup dap jantung aku...rs gementar, risau ni nk jwb paper 2...tp, Alhamdulillah, sebaik jak aku buka paper research td...mmg lancar jak tgn aku tulis jawapan tuk stiap soalan 2...Syukur kpd-Nya sbb melapangkn pkiran aku td wlupn skg ni aku da mslh...thnx pd sesapa yg mendoakn aku ngn kwnn2ku..thnx jg kt Dr.Laila aka lecturer research...bebel2 pn dia mmg the best lecturer..we lov u Dr..muahahahahaha....semoga tuk dua paper yg seterusnya, dadaku lpg jg cm jwb paper research td..apapun,best of luck to all my frenz...wish u'll dpt yg trbaik la sem ni...aku sntiasa doakn korg sukses & lapang dada tme jwb paper 2..huhuhuh...

                 

                        


p/s: xsbr nk blik..jpa yg trsyg ( >_<)


No comments:

Post a Comment